środa, 9 stycznia 2013

Liebster Award :)

Hej :)
Zostałam nominowana po raz pierwszy do Liebster Award przez Ragione za co bardzo dziękuję :)
Może nie będę przedłużać i przejdę do rzeczy :D

1. Blogowanie czy prowadzenie osobistego pamiętnika?
Zdecydowanie blogowanie. Prowadziłam kiedyś swój osobisty pamiętnik, ale szybko mi się to znudziło ;)

2. Ulubiona blogerka?
Hm... nissiax83 :)

3. Co lepsze: makijaż naturalny czy przesadzony ?
Naturalny oczywiście :)

4. Błyszczyk, pomadka czy balsam do ust? Co lepsze?

Balsam do ust, bo jego używam najczęściej :) Ale pomadki i błyszczyki też bardzo lubię :)

5. Czy, Twoje notki są jakąś inspiracją ?
Niee :)

6. Najdroższy ciuch w Twojej garderobie to... ?
Chyba moje ukochane buty i torba z nike :D

7. Torba czy plecak?
Zdecydowanie plecak. Nosiłam kiedyś torbę, ale bolały mnie od niej plecy, więc przerzuciłam się na plecak, który jest o wiele wygodniejszy :)

8. Czy był jakiś powód, dla którego znalazłeś/aś się na blogspocie?
Nie, była to decyzja podjęta na spontanie :)

9. Dzień urodzin. Obchodzony hucznie czy w gronie najbliższych?
W gronie najbliższych :>

10. Czy Twoim zdaniem istnieją faceci idealni?
Nie :)

11. Jaki element biżuterii nosisz najczęściej?
Kolczyki.


Pytania dla Was:
1. Interesujesz się czymś poza blogowaniem?
2. Jaka część biżuterii należy do Twojej ulubionej?
3. Jaki był najlepszy prezent pod choinkę otrzymany przez Ciebie w ostatnie święta?
4. Jakie jest Twoje ulubione egzotyczne warzywo/owoc? 
5. Moda czy wizaż?
6. Woda czy soki owocowe?
7. Co sądzisz o malowaniu się dziewczyn w wieku poniżej 18 lat? Czy Twoim zdaniem nie powinny tego jeszcze robić?
8. Oglądanie filmów w domu czy w kinie?
9. Ubierasz się zgodnie z obecnymi trendami?
10. Czego nigdy byś nie zjadł/a?
11. Śpiew czy taniec? 


Taguję wszystkich moich obserwujących! :)

2 komentarze: