wtorek, 1 stycznia 2013

Początek ...

Cześć!
Pierwsze wpisy zawsze są najgorsze, bo nigdy nie wiadomo co w sumie ciekawego w nich napisać. Mam (prawie) 16 lat i w internecie będę posługiwać się nickiem "ms. muffin". Czemu akurat taka nazwa? Prawdę mówiąc powstała spontanicznie, tak jak ten blog. Postanowiłam założyć bloga, bo chciałabym pisać o swoich zainteresowaniach i wyrażać swoje zdanie na różne tematy. Interesuję się (pewnie jak każda dziewczyna) modą, jednak prawdę mówiąc nie mam o niej kompletnie pojęcia ;D Poza tym kocham kosmetyki i wszystko co jest z nimi związane, dlatego też postaram się, aby najczęściej na tym blogu pojawiały się recenzje kosmetyków, które posiadam. Trochę śmiesznie się składa, że założyłam bloga w pierwszy dzień nowego roku, ale nie było to celowe ;) Jeśli chcecie się dowiedzieć o mnie czegoś więcej, to zapraszam częściej ;))


A tak poza tym, to Szczęśliwego Nowego Roku 2013!


2 komentarze: